Strona głównaPodaj numer oferty:
Jak wyszukać ofertę
Jak umieścić ofertę
SPRAWDŹ !!!
Promocje
Oferty specjalne
Poszukujemy
FORUM
Dobór domu
Projekty
KALKULACJE
Koszty transakcji
Kredyty
Ubezpieczenie
Wycena
KURS WALUT ŚREDNI NBP
WALUTA |
KURS |
1 EUR |
4.4621 PLN |
1 CHF |
4.6507 PLN |
1 USD |
4.0832 PLN |
1 GBP |
5.2091 PLN |
INFORMACJE OGÓLNE
Informacje o Firmie
Opis pośrednictwa
Opis wynajmu ob.rekr. WL
INFORMACJE - TRANSAKCJE
Dokumenty
Słownik »
Słownik pojęć
Porady
Nasi partnerzy w MLS
Jak umieścić ofertę w MLS
INFORMACJE - ZAPYTANIA
Zapytanie ofertowe
Zgłoszenie oferty
Info rezerw. WL ON-line
Rezerwacja IMPREZY
MAPY - IKONY
Mapy
Ikony
Jak do Nas dojechać
|
Powrót--> • Opis sprzedaży imprez • Opis wynajmu WL • Oferta WL • Tur - Info
|
Rytmika |
|
|
Rytmika i zajęcia ruchowe w terenie |
Szanowni Państwo Proponujemy Waszym Dzieciom - zajęcia z rytmiki 3 do 6 lat (taniec-śpiew-nauka gry na pianinie w wieku od 6 do 12 lat Posiadamy wymagane w pracy z małymi dziećmi : specjalistyczną wiedzę i doświadczenie .Od 6 lat Instruktor Rytmiki prowadzi zajęcia w grupach : w Ośrodkach Kultury i Przedszkolach , na terenie Poznania , Lubonia , Komornik i Szreniawy. Poniżej - na zdjęciach można zobaczyć "maluchy "jak tańczą na zajęciach : na pokazach dla rodziców , z okazji Dnia Babci, Dnia Matki , Dnia Dziecka , Gwiazdki . Aktualnie Istruktor Rytmiki prowadzi również zespoły taneczne w 2 Ośrodkach Kultury w Luboniu oraz Zespół Tańca Ludowego w Szreniawie . Zajęcia z rytmiki - w rytm ulubionej muzyki dają małym dzieciom możliwość nabycia umiejętności nie tylko muzycznych czy tanecznych . Zajęcia tego typu uczą współpracy w grupie , zacieśniają więzi , uczą wrażliwości na drugiego małego człowieka . Zachęcamy do wzięcia udziału w tego typu zajeciach . Zainteresowanych naszą ofertą skierujemy na zajęcia do Instruktora Rytmiki .
Więcej na stronie -> http://www.otostrona.pl/zajeciadladzieci
|
Baliki |
Gwiazdki |
Akademie |
Jasełka |
Dni miasta |
|
Rytmika czyli ruch przy muzyce to ważny sposób kształcenia muzycznych, ruchowych, ale też i ogólnych dyspozycji dziecka. Jest to również wyjście od naturalnych dziecięcych potrzeb, ponieważ wszystkim zabawom najmłodszych towarzyszy ruch, w ruchu realizowany jest rytm, sens i nastrój zabawy.Podczas zajęć rytmiczno-ruchowych, oprócz śpiewania piosenek, wprowadzane są także ćwiczenia przy muzyce, zabawy ruchowe ze śpiewem, zabawy ilustracyjno-taneczne, które rozwijają sprawność motoryczną dzieci, koordynację, percepcję, pamięć, myślenie i wyobraźnię. Śpiew i zabawy ruchowe przy muzyce, muzykowanie, integrują dzieci i stwarzają okazję do działania, do rozwijania spostrzegania słuchowego i prawidłowej artykulacji, dostarczają nowych przeżyć estetycznych.Muzyka sama jest rytmicznym przebiegiem dźwięków w czasie, a im bardziej element rytmu jest w niej odczuwalny, tym bardziej wywołuje ona potrzebę ruchu. Tak jest przy słuchaniu muzyki tanecznej, ale też i innych utworów, w których rytm jest elementem szczególnie eksponowanym.
|
|
|
Tradycja muzycznego ksz tałcenia dzieci poprzez ćwiczenia rytmiczno-rucho we nie jest tak dawna, jak na przykład kształcenie ich muzykalności poprzez śpiew. Ma ona zaledwie sto lat i datuje się od czasów działalności szwajcarskiego muzyka i pedagoga, wiel kiego przyjaciela dzieci Emila Jaques-Dalcroze'a. Odkryciem jego było to, że trudności muzyczne, które towarzyszyły dzieciom i dorosłym studentom w po prawnym pod względem rytmicznym wykonywaniu muzyki, nastąpiły, gdy Dalcroze zastosował wyko nywanie trudniejszych ryt micznie fragmentów przy pomocy marszu, biegu, podskoków i innych form ruchu, ściśle wynikającego z
rytmu muzyki. To były narodziny popularnej i dzi siaj dość powszechnie sto-
|
|
sowanej - rytmiki. Ważnym walorem tej metody jest to, że idzie ona w parze z bardzo istotną potrzebą ruchowej aktywności dziec ka. Tak przy tym się dzieje, że zjawiska rytmiczne, któ re podczas śpiewu czy gry na instrumentach sprawiają dzieciom trudności, opóź niając nauczenie się utworu, a nawet zniechęcając do niego, w ćwiczeniach muzy czno-ruchowych są szybko i łatwo zauważane, uświada miane i łatwo realizowane. Intensywnie rozwijające się poczucie rytmu pozwala z kolei na szybszy rozwój innych zdolności muzycz nych, ponieważ trudności rytmiczne, często istotne, nie stoją już na przeszko dzie.Niezaprzeczonym walo rem wielu ćwiczeń jest też aktywizacja uwagi dzie ci. Uwaga koncentruje się umacnia ,wtedy gdy na
|
|
|
przykład kilka grup dzieci musi równocześnie i zgodnie wykonać w ruchu kilka różnych układów rytmicznych lub kilka różnych przebiegów dynamicznych.Poprzez stałe pobudzenie i hamowanie ruchu sygnałami muzycznymi, następuje u dzieci wzmożenie gotowości szybkich reakcji. Ta dyscyplina, aktywność, uwaga i gotowość reakcji kształcone przez muzykę przenoszą się na inne dziedziny działalności dziecka, stąd ćwiczenia ruchowo-muzyczne są ważne nie tylko dla umuzykalnienia dziecka, ale i dla ogólnego jego rozwoju. Znana jest metoda polegająca na wykorzystaniu ćwiczeń ruchowych przy muzyce w odhamowaniu dzieci nerwowych, nieśmiałych i opóźnionych w rozwoju. Podczas zajęć ruchowo-muzycznych dzieci te są często, zgodnie z charakterem ćwiczenia, równie rozbawione czy równie skupione jak ich normalnie rozwijający się rówieśnicy.Ćwiczenia muzyczno-ruchowe są też doskonałą szkołą dla dzieci z trudnościami w koordynacji ruchowej, dlatego też są szeroko stosowane w zakładach leczniczych dla dzieci o różnych psychicznych i fizycznych schorzeniach. Rozmaite postacie ćwiczeń muzyczno-ruchowych, na przykład zabawy i ćwiczenia rytmiczne, interpretacja ruchowa słuchanych utworów muzycznych, kształtowanie form muzycznych w ruchu, według poleceń prowadzącego lub według pomysłów samych dzieci, powinny być wprowadzane już w pierwszych zajęciach wychowania muzycznego w przedszkolu. Tego rodzaju ćwiczenia zawsze czynią spotkania z muzyką atrakcyjnymi i pożytecznymi. W miarę ogólnego i muzycznego rozwoju dziecka są jednak zastępowane innymi, koniecznymi formami umuzykalniania.
|
|
|